ad freewall, ad gumajz,
ano pánové, oba máte pravdu, byl jsem tak 3 roky zpět hodně nadšený a bohužel musím přiznat, že i hodně naivní.
Ano, "hrdě" se k tomu dnes hlásím,
jak jsem starý, tak jsem blbý a moje víra v to, že technologie, která 24 km jižně od mého bydliště perfektně funguje bude jednou fungovat i u nás byla poněkud /značně/ nadnesená...
Pánové, s úsměvem na tváři oznamuji, že pravidelné sledování filmu "Jáchyme, hoď to do stroje" a tedy i pravidelné konzultace se světoznámým odborníkem dr. Chocholouškem mne natrvalo s této víry vyléčily.
Ale zpět k realitě, ano, plný souhlas, že přečtení informace na D2 u Hustopečí, že mám na Slovensko 9 minut je informace v ceně řádu několika 100 000,- nebo možná milionů.
A bohužel, převážnou část těch peněz pakuje Kapsch, který si tento monopol zřejmě velmi výhodně investovaným náležitým "všimným" na správném místě předplatil...
Bohužel, finančně mafianský hnůj ve kterém žijeme asi nespraví ani několik dalších GENERACÍ...
A jak se zdá, abych tedy byl konkretní, služba LIVE bude v podobné "třídě přesnosti" jako je mapa na
http://www.dopravniinfo.cz, jinak tedy nic moc... Do dokonalosti byť částečné to má daleko...
Navazuji na předchozí, proč tedy má Gl. assistance kvalitnější a dostupnější výstupy než státem financovaný JSDI???
Nabízí se odpověď už dříve opatrně naznačená - ono totiž nejde až tak o dopravní info a jeho přenos k řidičům, jako spíše o rozvíjení finančního toku co nejvíce neprůhledného, chaotického, kdy je v systému asi tak milion organizací, a v globále nezodpovídá nikdo za nic, ale všichni zúčastnění se na tomto systému finančně pakují...
Dovolím si parafrázovat:
Ať žije a vzkvétá naše drahá, kapitalistická vlast v čele s loutkami ovládanými finanční a lobbystickou mafií, kdy jediným cílem je urvat, co se urvat dá...
A teď přemýšlím, jestli to co čtete je off topic nebo není.... sám nevím....