Jak nahrát připravenou trasu do GPS TomTom

Off Topics...

Jak nahrát připravenou trasu do GPS TomTom

Příspěvekod Adam Selvek v 14.8.2014, 21:39

Ahoj,

jsem úplný nováček a nevím si vůbec rady. Mám GPS TOMTOM GO 720. Pomoci webu mapy.cz jsem si připravil trasu, uložil ji do formátu KML a pomoci POI Editor jsem danou trasu převedl do formátu .ov2. Jenže absolutně nevím, kde ten soubor nahrát do GPS. Zkoušel jsem ten soubor nahrávat do různých složek, kde jsem si myslel že by to mohlo být, ale pak v GPS jsem to nikde nenašel. Chtěl bych Vás tedy poprosit, zda by jste mi neporadili přesně složku, kde to nahrát. Hledal jsem tuto problematiku na fóru a jsem ještě více zmatený :grin: prosim neukamenujte mně teď :grin: . Děkuji moc za každou radu! :usmev:

Edit: Jirásek
Adam Selvek
 
Příspěvky: 3
Registrován: 14.8.2014, 21:19

Re: Jak nahrát připravenou trasu do GPS TomTom

Příspěvekod Jirásek v 15.8.2014, 8:00

Touto problematikou jsme se tak trochu zabývali v minulosti tady - viewtopic.php?f=3&t=94 , něco o programu TYRE například zde - viewtopic.php?f=8&t=4721 a viewtopic.php?f=6&t=1444
Určitě by připravená trasa (itinerář) neměla být ve formátu ov2 ale itn. To je formát itineráře pro starší TomTomy.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Uživatelský avatar
Jirásek
 
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 16:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol

Re: Jak nahrát připravenou trasu do GPS TomTom

Příspěvekod Gumídek v 15.8.2014, 10:53

Přesně tak, musí mít formát .itn . Abys to nemusel hledat. Udělej si itinerář v přístroji, ulož ho. Pak připoj k pc, otevři a uvidíš, kam se ten itinerář uložil. A tam si pak ulož ten svůj, který vyrobíš..... :-)
Gumídek
 
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 6:26

Re: Jak nahrát připravenou trasu do GPS TomTom

Příspěvekod Adam Selvek v 15.8.2014, 11:16

Dobře, děkuju moc ! Zkusim to teda udělat podle Vašich rad a dám vědět :usmev:
Adam Selvek
 
Příspěvky: 3