V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Vše o navigacích značky TomTom

V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod vojta66 v 12.7.2014, 23:40

V tuto chvíli máme technické potíže

Nebude nijak ovlivněn počítač nebo navigační zařízení. Načtěte stránku znovu nebo to zkuste později.


Toto se mi objevuje při pokusu připojit TomToma k PC....již od včerejška a i dnes ráno....a to jsem chtěl před dovolenou aktualizovat krabičku... :KO:
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
Uživatelský avatar
vojta66
 
Příspěvky: 766
Registrován: 18.10.2006, 20:19
Bydliště: Praha, matka měst

Re: V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod petr85 v 13.7.2014, 13:13

Psalo mi to to samé posledních asi 5 dnů a pak jsem zkusil otevřít místo Chrome stránku v Internet Exploreru a fungovalo to. Zkus to taky a napiš, samotného by mne zajímalo, jestli jsem náhodou trefil funkční okamžik nebo je zakopaný pes v prohlížečích.
petr85
 
Příspěvky: 8
Registrován: 13.6.2011, 13:54

Re: V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod vojta66 v 13.7.2014, 13:29

Večer zkusím. Dík za tip. Otvíral jsem to v Chrome, to je fakt.
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
Uživatelský avatar
vojta66
 
Příspěvky: 766
Registrován: 18.10.2006, 20:19
Bydliště: Praha, matka měst

Re: V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod petr85 v 14.7.2014, 13:09

Pomohlo?
petr85
 
Příspěvky: 8
Registrován: 13.6.2011, 13:54

Re: V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod Ivo v 18.7.2014, 20:59

Občas mi to dělá taky. Pomáhá mi ukončit prohlížeč (ne jen okno) a znovu spustit a načíst MyDrive (Firefox na Macu).
TomTom GO 600 | aplikace: 15.301 | mapa: Europe v951.6592 (05/2015)
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 351
Registrován: 9.10.2005, 15:46

Re: V TUTO CHVÍLI MÁME TECHNICKÉ POTÍŽE

Příspěvekod vojta66 v 31.7.2014, 13:42

petr85 píše:Pomohlo?


jo pomohlo, otevřel jsem v IE a už to bylo ok. díky.
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
Uživatelský avatar
vojta66
 
Příspěvky: 766
Registrován: 18.10.2006, 20:19
Bydliště: Praha, matka měst


Zpět na TomTom

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků