od Tonny v 25.2.2014, 16:38
ad hannys - přečti si celé vlákno Chyby služby LIVE a pochopíš.
A pokud nepochopíš, pak je zbytečné se k čemukoli vyjadřovat.
Pane kolego, nemám potřebu ti dále vysvětlovat, proč jsem po 18-cti měsících opakovaných žádostí, urgencí, vysvětlování, proseb zvolil postup, který jsem zvolil.
Samozřejmě chápu, že se jedná o krajní stav, kdy jsem chtěl doslova vyprovokovat firmu k nějaké komunikaci.
Několikrát jsem firmu TOMTOM vyzval, aby mne přesvědčila, že nemám pravdu, že má hlášení chyb se nezakládají na pravdě, Až poté jsem začal používat formulace typu nepoužitelné, placená služba.která nemá relevantní výstup a podobně a až po dalším roce jsem vše zveřejnil a po dalších 3-ech měsících zaútočil přes facebook.
VAdí ti to????
TO je vše, co k tematu chci říct a pokud ti to vadí, tak ano, beru tvuj názor na vědoimí, ale to je asi tak vše.
Je to má forma "boje" s arogantní firmou, která něco inzeruje, prodává a ta věc pak nedělá to, co dělat má...
A na žádosti, urgence - viz výše - firma prostřednictvím Helpu nijak nereaguje.
Ale pro zachování klidu na tomto foru se můj problém s firmou TOMTOM od teto chvíle stává problémem soukromým - opravdu nenmám potřebu zdůvodňovat, proč jsem se zachoval jak jsem se zachoval...
Děkuji za radu i za pochopení.
Je to má forma protestu proti firmě, která jde proti svým zákazníkům.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...