od Tonny v 4.2.2014, 19:36
Vážený pane kolego,
nevím jak vy osobně, ale já mám s firmou TOMTOM dvě obrovské zkušenosti, obě jsou dlouhodobé a nejde o jednotlivé případy.
První zkušenost je cca 5-6 let stará, a týká se období, kdy firmě TOMTOM VŠE FUNGOVALO, KDY SE ZÁKAZNÍK , KDYŽ UŽ SE NA NĚCO HELPU PTAL, TAK SE DOZVĚDĚL SMYSLUPNOU ODPOVĚĎ.
Druhá dlouhodobá zkušenost je o tom, že firma degradovala navcore u některých svých řad, u nových řad spousta věcí nefunguje nebo funguje divně, nebo špatně nebo uživatelsky nepříjemně a na Helpu - a to je poznatek více lidí a více ppopisovaných potíží - se zákazník smysluplné pomoci nedočká.
A o tom si zde na foru píšeme.
Pokud si myslíte, že výrobky - hlavně ty nové -firmy TOMTOM dělají co mají, pak zde o tom zde dejte zprávu, ale prosím nepoučujte jiné o tom, zda mají nebo nemají "halekat" na foru a o čem.
Pokud vás, pane kolego, tema mezajíma, tak se prosím zdržte projevů, pokud k tematu nemáte cokoli konstruktivního říct taktéž.
Vaše dosavadní vyjádření nejsou ani tak o tom, zda navigace fungují nebo ne, ale o tom, že o nastíněných problému víte tak akorát velký kulový.
Prosím, více na mne nereagujte, tema je vyčerpáno, děkuji.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...