Nuvi 40 změna trasy

Vše o software od společnosti Garmin.

Moderátor: freewall

Nuvi 40 změna trasy

Příspěvekod Maco33 v 2.8.2018, 6:42

Zdravíčko, jsem zde nováček a trápí mě jedna věc, potřebuji najít trasu do Holandska z Opavy a Nuvi40 (City Navigator Europe NTU 2019.10) mě stále posílá přes naší D1-ku. Rád bych, ale přes Polsko. Zkoušel jsem dát "objížďku" a opět přes D1. Dá se Nuvi40 vnutit jiná trasa, bez toho abych musel celou trasu kouskovat a tak určovat požadovaný směr? S mapama City Navigator Europe NTU 2016 mi ještě polskou trasu nabídl (musel jsem dát objížďku).
M.
Maco33
 
Příspěvky: 3
Registrován: 1.8.2018, 20:16

Re: Nuvi 40 změna trasy

Příspěvekod Rubic v 4.8.2018, 19:51

Zdravím, nezkoušíte použít dříve uloženou trasu s novou mapou? Také mám hodně starou Nuvi a s tou je vždy v nové mapě nutno vytvořit novou trasu. Skusil jsem trasu Opava- Amsterdam bez použití průjezdního bodu a hned volí trasu na Raciborz a dále po A4. Jinak by Vaše navigace měla mít možnost použití jednoho průjezdního bodu a tím byste mohl natvarovat trasu žádaným směrem.
http://www.garmin.sk/garmin-nuvi-40-ce_d2987.html
(Průjezdní bod lze uložit do Oblíbených a potom stačí jen ho vybrat, bez potřeby zadávání souřadnic)
Naposledy upravil Rubic dne 7.5.2019, 12:49, celkově upraveno 1
Nuvi 765T, Luxe 50, GE v7.18.0.0
Rubic
 
Příspěvky: 284
Registrován: 25.8.2009, 20:23

Re: Nuvi 40 změna trasy

Příspěvekod abeceda1952 v 4.8.2018, 23:35

Mapy > informace = klik > vypnout starou mapu > zapnout novou mapu.

Na severní trase na https://mapy.cz/zakladni?x=15.6252330&y=49.8022514&z=8 najít vhodný průjezdní bod, třeba v okolí „Legnica“ > zvětšit > klik pravým myšítkem do mapy > vybrat „co je zde?“ > opsat souřadnice > zadat souřadnice do navigace > uložit mezi oblíbené pod Vašim názvem.

Vybrat cíl > klik na „Jet“, nechat spočítat trasu. Vykočit na úvodní obrazovku > vybrat Vámi uložené souřadnice > klik na „Jet“.