DArtagnan píše:Brát to sportovně ?....Berte to prosím jen jako úvahu nad reklamní masáží, která nás láká a slibuje nesplnitelné.
Nedávno jsem tu dal zprávu o způsobu prezentace firmy TOMTOM na Invexu - někteří však nepochopili, že přesně to, co jsi, mušketýre, správně pojmenoval jsem kritizoval i já. Ne snad to, že některé věci nefungují tak, jak by měly, ale způsob, jakým jsou nám předkládány.
Kdybych byl v problematice neorientovaný, tam bych musel prezentaci TOMTOMa jen a jen pochválit a v případě zájmu bych si ji šel po INVEXU koupit. Jako člověk, který má TOMTOMa , který čte mimo jiné toto forum musím říct, že i tebou zmiňované funkce jsou opravdu více reklamní tah.
MapShare, přijde mi to, že celá funkce slouží jen ke sbírání dat a TOMTOM tato data dává jako protihodnotu firmě, tvořící mapy. Když zde čtu , kolik kdo z nás dal oprav, a ptám se, k čemu to je? Já sám v oblasti Hodonína zadal v létě desítky, možná přes sto oprav, doplnil jsem rychlosti, kde nebyly, doplnil jednosměrky, - jenže to bylo v mapě 7.20x - ted mám 7.25x - ejhle - nic. Že bych to třeba jako zadával znovu?
IQ ROUTES? Na radu zde diskutujících jsem si po Invexu důkladně prostudoval veškeré dostupné materiály, porovnal to z výsledkem prezentace a stejně tvrdím, že IQ ROUTES v našich podmínkách nic neřeší. Jen sleduje, kdy se která navigace pohybuje a kam, a jak dlouho jí to trvalo - praktický výsledek pro zlepšení navigování zatím neznám. Vždyť i prezentátor na Invexu vydával IQ ROUTES za funkci, která mne - pokud dnes zatvrdnu někde v zácpě zítra pošle jinudy. A na dotaz proč, když zítra trasa může být volná, cosi zakoktal. Dle mého názoru je IQ ROUTES navigování při zakalkulování jakýchsi fiktivních, zprůměrovaných dat, která nají se skutečností v daný moment málo společného.
RDS TMC , to je v tomto absurdistánu kapitola sama pro sebe, - neberu nikomu iluze, ale data RDS TMC mají a ještě dlouho budou mít stejnou informační hodnotu, jako zpráva, že některé významné celebritě včera na mejdanu vypadlo ňadro že dotyčná odcházela za doprovodu pána XY ve 2:20 ráno.
Kdyby raději byla funkce, která by pro účel výpočtu trasy penalizovala odbočování vlevo /např. na 1/43 - směr Svitavy - není problém stát 20 minut v koloně na odbočení/, nebo funkce, která by mne při volbě nejrychlejší trasy neposlala cca o 25 km delší trasou, když časová úspora je 2 minuty. Příklad Hodonín - Vyškov. Nejrychlejší trasa přes D2, BRNO 1:08, 99,8 km, s vyloučením D2 je to 1:10, 64.3 km.
Jinak se mám fajn... Jen jsem opět zjistil, že za peníze daňového poplatníka si pár lidí a firem namastí kapsy a nakonec, systém se dá budovat dlouhá léta - to, že nefunguje je nepodstatné.
Abych se vrátil k tématu - reklamní masáž je až neskutečně agresivní a ne všechno, a to i v zásadních otázkách je tak, jak reklama popisuje - to víme. My si můžeme psát na forech, nebo dopisovat si s panem Zvárou z JSDI, mmch už tři dny čekám odpověď - a věřit, že to snad jednou k něčemu bude.